Sertai Peraduan di Malaysia

Facebook
RSS

Menang Telefon Pintar iPhone 6

-
Marzuki Mohd


Sertai peraduan Mamee sekarang dan anda berpeluang menang sebuah iPhone 6! dan banyak lagi hadiah menarik yang ditawarkan selama 100 hari.

Peraduan akan berakhir pada 22 Februari 2016.
Cepat hantarkan penyertaan anda sekarang!
Untuk keterangan lanjut sila layari https://www.facebook.com/misterpotatocrisps

Selamat mencuba!

58 Responses so far.

  1. saya ingin meenangi peraduan ini dan inngin merebut hadiah iPhone 6

  2. saya ingin meenangi peraduan ini dan inngin merebut hadiah iPhone 6

  3. saya ingin memenangi peraduan dan ingin merebut iPhone 6

  4. saya ingin memenangi peraduan dan ingin merebut iPhone 6

  5. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone 6

  6. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone 6

  7. This comment has been removed by the author.
  8. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone 6

  9. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone 6

  10. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone6

  11. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone6

  12. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone6

  13. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone6

  14. Data onion membranes paradigm imo dan infinity meeting iphone6

  15. Saya ingin memenangi peraduan ini dan merebut iphone6

  16. Data onion membranes paradigm imo dan infinity meeting iphone6

  17. Unknown says:

    saye ingin memenangi peraduan iphone 6

  18. saye ingin memenangi peraduan iphone 6

  19. Saya ingin memenangi peraduan iphone 6

  20. macam mana nak masuk peraduan ni?

  21. saya sangat sangat nak memenangi iphone 6

  22. saya ingin memenangi peraduan ini dan merebut iphone 6

  23. saya ingin memenangi peraduan ini dan merebut iphone 6

  24. saya ingin memenangi peraduan ini dan merebut iphone 6

  25. SAYA MAHU MENANG IPHONE 6 INI.

  26. Boleh bagi tahu saya macam mana mahu menang iphone 6 ini

  27. Saya Mohamad Rahmat mahu menang iphone 6 ini

  28. Unknown says:

    Saya Nurul Syafinas mahu memenangi iphone 6 ini.

  29. Saya Nurul Syafinas mahu memenangi iphone 6 ini.

  30. Saya muhaimin ingin memenangi iphones 6

  31. Saya ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut iphone6

  32. This comment has been removed by the author.
  33. saya ingin memenangi peraduan ini dan merebut Iphone6

  34. saya Noor Fazlinn ingin memenangi peraduan ini dan ingin merebut Iphone6 . please?

  35. Saya dari dulu lagi nk pakai iphone tapi saya tak ada duit nk beli sebab tu la nk memenangi iphone 6 ni please......

  36. Saya ingin memenangi iphone kerana saya ialah penduduk miskin

  37. Saya sejak dulu lagi ingin menggunakan iphone tetapi ibubapa saya tiada duit untuk membelinya saya harap saya akan memang dalam peraduan tersebut

  38. Saya sejak dulu lagi ingin menggunakan iphone tetapi ibubapa saya tiada duit untuk membelinya saya harap saya akan memang dalam peraduan tersebut

  39. Saya ingin memenangi iphone kerana saya ialah penduduk miskin

  40. Unknown says:

    Saya sejak dulu lagi ingin menggunakan iphone tetapi ibubapa saya tiada duit untuk membelinya saya harap saya akan memang dalam peraduan tersebut

  41. hafizjr says:

    Saya sejak dulu lagi ingin menggunakan iphone tetapi ibubapa saya tiada duit untuk membelinya saya harap saya akan memang dalam peraduan tersebut

  42. saya ingin memenangi peraduan dan ingin merebut iPhone 6

  43. TY:) says:

    Bismillahirrahmanirrahim. Saya ingin memenangi peraduan dan ingin merebut iPhone 6

  44. This comment has been removed by the author.
  45. Unknown says:
    This comment has been removed by the author.
  46. nur leha says:

    Saya ingin memenangi sebuah Iphone 6 kerana untuk menghadiahkan kepada anak-anak saya

  47. nur leha says:

    Saya ingin memenangi sebuah Iphone 6 kerana untuk menghadiahkan kepada anak-anak saya

  48. Unknown says:

    Saya ingin memenangi iPhone 6 kerana keluarga kami hanya menggunakan satu handphone saja dn berkongsi 3 org ya Allah ya Tuhanku jika aq menang peraduan ini engkau murahkan lah rezeki misteri potato aminn

  49. Farzana says:

    Saya ingin memenangi iPhone 6 kerana keluarga kami hanya menggunakan satu handphone saja dn berkongsi 3 org ya Allah ya Tuhanku jika aq menang peraduan ini engkau murahkan lah rezeki misteri potato aminn

  50. Tajul Zan says:

    Saya Harap Dapat IPHONE6!!!!!

  51. Unknown says:

    Insya allah harap dapat lah dekat saya
    Saya teringin memenangi iphone6 ....

  52. ani zani says:

    saye nk telefon iphone6 sbb ayah sye tk de duit nk beli telefon ayah saye ksi komputer je itu pon org kasi boleh tk.ya allah tolong lah hambam ini.

Leave a Reply