Skip to main content

Sertai Peraduan Lets Masak dan Menang iPhone


Sertai peraduan di Letsmasak.com dan anda berpeluang untuk menang sebuah telefon pintar iPhone 6 Plus 64GB dan hadiah wang tunai..

Hadiah yang ditawarkan

    1. Tempat pertama: iPhone 6 Plus 64Gb
    2. Tempat kedua: Wang tunai RM500
    3. Tempat ketiga: Wang tunai RM400
    4. Tempat keempat: Wang tunai RM300
    5. Tempat kelima: Wang tunai RM200

Untuk menyertai Peraduan ini anda perlu mengikuti beberapa langkah mudah seperti berikut;
Langkah 1
Daftar dengan LetsMasak di http://letsmasak.com/register dan mencapai progress sebanyak 80%.
Langkah 2
Menulis entri review tentang LetsMasak di blog anda. Pengisian entri mestilah meliputi aspek-aspek berikut:
  • Menggunakan tajuk entri yang kreatif dan bersesuaian dengan pertandingan ini.
  • Entri tidak kurang daripada 300 patah perkataan.
  • Menceritakan tentang bagaimana LetsMasak dapat membantu orang ramai untuk berkongsi resipi dengan cara yang lebih menarik dan bagaimana juga LetsMasak Rewards System dapat membantu menjana pendapatan.
  • Meletakkan sekurang-kurangnya satu backlink (Referral Link) kepada LetsMasak.
  • Meletakkan sekurang-kurangnya satu backlink kepada rakan penganjur bersama bagi pertandingan ini iaitu Hai Blogger! dengan menggunakan url berikut: http://www.haiblogger.com
  • Menggunakan Banner Referral Link yang diberikan (rujuk di bawah sekali) supaya lebih menarik untuk dapatkan keahlian baru bagi LetsMasak.
  • Diakhir entry review anda, sertakan sekali bersama ayat:
    "Contest ini dianjurkan oleh LetsMasak.com dan disokong bersama Kelab Komuniti Hai Blogger! http://www.haiblogger.com"
Langkah 3
Untuk melayakkan diri anda menjadi peserta yang sah dalam pertandingan ini, anda mestilah berjaya mendapatkan sebanyak 30 ahli baru (hanya dikira setelah setiap dari mereka mencapai sebanyak 20% progress) untuk LetsMasak dengan menggunakan 'Referral Link' anda. Referral Link ini boleh didapati di bawah sekali atau anda boleh dapatkan di Dashboard (http://letsmasak.com/user/dashboard) dan klik butang Info. Pastikan anda log masuk terlebih dahulu.
Setelah anda mencapai semua milestones yang ditetapkan untuk menjadi peserta yang sah, secara automatik anda akan menerima email notifikasi daripada sistem LetsMasak dan lampu berwarna merah pada nama anda di senarai peserta bertukar menjadi lampu hijau.
Langkah 4
Teruskan mengajak rakan-rakan anda untuk menjadi pengguna yang aktif di LetsMasak dengan berkongsi entri blog anda di laman-laman sosial, email dan sebagainya.

Comments

  1. Assalamualaikum,

    Salam perkenalan. Semoga berjaya. All the best.

    Saya pun join juga. Cantik template blog ni :-)

    Contest Lets Masak Menangi iPhone 6 dan wang tunai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Refer dan Menang dengan Nestle

  Jom sertai peraduan Nestle "Jom Refer Macam Pro & Menang" anda mungkin berpeluang untuk menang hadiah bernilai sehingga RM8,000. Sebanyak 160 pemenang berpeluang menang !  Caranya mudah sahaja, ikuti langkah berikut: 1) Kongsi link unik dibawah dengan rakan & ahli keluarga-lebih ramai lebih banyak peluang 2) Pastikan mereka lengkapkan pendaftaran keahlianbDear Nestle. 3) Setiap 1 pendaftaran=1 peluang   https://click.notifications.nestle.com.my/

Jom KoKoKrunch dan Menang Wang Tunai !

Jom sertai Merdeka bersama Nestle Koko Krunch dan rebut peluang untuk menang wang tunai sehingga RM100K. Untuk menyertainya anda perlu ikuti beberapa langkah berikut; Langkah 1: Beli mana-mana produk bijirin sarapan NESTLÉ® * berjumlah RM10.00 ke atas dalam satu resit. Langkah 2: Jawab soalan di bawah: ”Bijirin Sarapan NESTLÉ® KOKO KRUNCH ® dengan bangganya dibuat di Malaysia.” Betul / Salah Langkah 3: Tuliskan nama penuh, nombor MyKad dan jawapan yang betul di atas resit asal atau di ruangan mesej WhatsApp. Ambil gambar resit yang lengkap dan jelas dan WhatsApp ke 013-6966511 Cepat! hantar penyertaan anda sekarang sebelum 31 Ogos 2020.

Jom Menang 1 Juta di Bank Islam

  Jom simpan & labur duit anda di dalam akaun al-Awfar Bank Islam dan anda mungkin menjadi pemenang RM1 juta selepas ini, dengan hanya RM100 simpanan anda layak untuk mendapat cabutan bertuah ini..Ini telah dirasai oleh pemenang duit RM1 juta   Pemenang Al-Awfar anjuran Bank Islam. Dari kiri Idayu Idris, Mohd Idrus Ibrahim dan Mohd Hafiz Abd Khalid.  Mereka tidak percaya untuk mendapat hadiah / ganjaran sebesar itu, namun rezeki menyebelahi mereka. Menurut salah seorang pemenang Idayu Idris, dia membuka akaun Al-Awfar untuk kegunaan peribadi dan simpanan hasil duit perniagaan sebagai stokis double stem cell..Alhamdulillah RM1 juta menjadi miliknya. Anda masih lagi berpeluang untuk menjadi pemenang berikutnya..JOM menyimpan di Al-Awfar. Untuk maklumat lanjut dan cara penyertaan sila layari  https://www.bankislam.com/personal-banking/deposit-and-investments/investments/al-awfar/